Primary Advertiser

מתחילים את היום נכון: איך אפשר לחסוך זמן יקר בבוקר?

בשיתוף דנונה

11.1.2021 / 6:16

הבוקר הוא תמיד זמן לחוץ - כולם מנסים להתארגן כמה שיותר מהר ולצאת לדרכם. אבל עם כמה פעולות פשוטות במיוחד, תגלו לפתע שהרווחתם דקות יקרות, שיאפשרו לכם ולילדים להתחיל את היום בראש שקט ועל בטן מלאה. הנה הטיפים שלנו

אמא וילד יוצאים מהבית בבוקר. ShutterStock
כמה שינויים קלים ליישום יכולים לגרום לכולם לצאת מהבית בבוקר ברוגע ובכיף. אימא וילדה יוצאות מהבית לעבודה ולגן/ShutterStock

הבוקר. האויב הגדול ביותר של השעון. בהתחלה אין לנו כוח לקום מהמיטה וכמה דקות הולכות לאיבוד, אחר כך כל הבית מתחיל להתרוצץ ואף אחד לא בטוח מה הוא צריך לעשות, ובסוף אנחנו נועלים את הדלת בבהילות בזמן שכל אחד ממהר לעיסוקיו - עבודה, בית ספר, גן וכן הלאה.

זה לא חייב להיות ככה. יש לא מעט שיטות ודרכים לחסוך זמן יקר על הבוקר, ולאפשר לכל המשפחה לצאת מהבית ברוגע וכיף. אספנו כמה טיפים שבטוח יעזרו:

1. שכל אחד יבחר לעצמו מראש את הבגדים למחר

אחד מבזבוזי הזמן המשוועים של הבוקר הוא העמידה מול הארון, שלכם ושל הילדים. בחירת בגדים בלילה שלפני, תחסוך את כל העצבים האלו וכדאי כמובן שגם תבדקו היטב מה הולך להיות מזג האוויר, כדי לא לבחור סט שיתגלה פתאום כלא מתאים. תחשבו רגע אם יש לכם פגישה כלשהי למחרת, או איזה שיעור יש לילדים (ספורט, יצירה וכו') ומה יתאים לכל אחד והניחו הכל במסודר על הכיסא.

ילד מתלבש. ShutterStock
הכינו את הבגדים למחר כבר בערב שלפני, רק לא לשכוח להתעדכן בתחזית. ילד בוחר בגדים/ShutterStock

2. סדרו את התיקים של כולם

בנוסף, כדאי לארגן מראש גם את התיקים. אם הילד או הילדה הולכים לגן, ודאו שיש להם כל מה שצריך (מוצץ, חיתול, בגדים להחלפה). אם הם כבר בבית הספר, תארזו איתם את כל הספרים והמחברות לפי מערכת השעות של היום הבא, וגם את עצמכם אל תזניחו - במקום לחפש בבוקר איפה המפתח והארנק ופתאום להיזכר ששכחתם את המטען ללפטופ, קחו חמש דקות רגועות בלילה ותתארגנו.

3. תיהנו מארוחת בוקר זריזה, אבל גם מזינה במיוחד

לא תמיד יש לנו זמן לשבת ולאכול על הבוקר, אבל מומלץ מאוד שלא לדלג על הארוחה. אז מה עושים? מוצאים פתרון זריז, מזין וכמובן - טעים ביותר. "בוקר בקטנה" של דנונה הוא פאוץ' יוגורט שמתאים בדיוק למה שחיפשתם. תוכלו ליהנות מיוגורט עם שיבולת שועל ותות או יוגורט עם שיבולת שועל בטעם וניל עוגיות. כל אחד מבני המשפחה ייקח לו פאוץ' יוגורט ויתפנק על ארוחת בוקר בבית או אפילו בדרכים - יעיל ואיכותי.

חיזוק שרירי הגב התחתון. ShutterStock
אפשר אפילו במיטה. אישה עושה מתיחות/ShutterStock

4. תעשו כמה מתיחות זריזות

לפעמים בשביל תנופה צריך קודם כל לקחת צעד לאחור. מתיחות בבוקר אולי "יבזבזו" לכם כמה דקות, אבל הם גם ימלאו אתכם באנרגיה ויתנו לכם כוח להתחיל את היום במלוא המרץ, בדיוק מה שאתם צריכים כדי לייעל את הבוקר. לא חייבים אפילו לקום מהמיטה אם בא לכם עוד כמה דקות של נחת - אפשר לעשות מתיחות מצוינות כבר בשכיבה או ישיבה ואז לצאת לדרך.

5. הניחו את הטלפון בצד

אחת מהסחות הדעת הגדולות ביותר שלנו הן הרשתות החברתיות וזרם המידע הבלתי פוסק שאנחנו מקבלים מהעולם. מיילים שחיכו לנו מהלילה, לייקים שקיבלנו על הפוסט האחרון - הכל יכול להמתין לרגע בו תגיעו למחוז חפציכם. אין סיבה להתעסק בזה בבוקר, בזמן שכל הבית מתארגן. זה גם ייתן לכם להתחיל את היום בראש שקט - חשוב מאוד.

בשיתוף דנונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully