Primary Advertiser

רעבים? 6 רעיונות בריאים שיחסכו לכם הרבה זמן

בשיתוף דנונה

21.12.2020 / 7:00

היום שלכם לחוץ ועמוס? יש לכם ילדים לארגן ולשלוח בבוקר לגנים ובתי הספר? שוב נתקעתם בערב בלי רעיון מה המשפחה תאכל? הנה כמה רעיונות מזינים שיחסכו לכם זמן

אישה במשרד אוכלת יוגורט. ShutterStock
גם אם לחוצים, צריך לאכול נכון/ShutterStock

סדר היום של רבים מאיתנו מתחיל מאוד מוקדם בבוקר ונגמר רק בשעות הערב המאוחרות. בין אם יש לכם ילדים או שאתם פשוט עמוסים בעבודה וחיי חברה, הכנת ארוחות מזינות לפעמים מרגישה כמו תיק. אבל זה לא חייב להיות ככה כל הזמן. אספנו עבורכם כמה רעיונות מאוד קלים ליישום שיחסכו לכם לא מעט זמן במהלך היום, וגם יאפשרו לכם לאכול בצורה נכונה ומזינה.

1. מאכלים קלים לנשיאה

העצה הראשונה, ואולי הכי יעילה, היא לקחת בתיק, בין אם זה תיק העבודה או תיק בית הספר של הילד, מאכלים שהם גם מזינים וגם קלים לנשיאה. זה יכול להיות חטיף אנרגיה, תמר, חופן שקדים וכמובן פירות. ובהקשר זה טיפ קטן - תמיד עדיף לזרוק לתיק פרי קשה כמו תפוח, ולא בננה שיכולה להישכח ולהסריח. יש גם מאכלים מזינים ומפנקים שאתם יכולים לקחת אתכם לדרך לעבודה ולבית הספר כמו "בוקר בקטנה" של דנונה או בקבוק אקטימל, וכך לחסוך זמן בלי להישאר רעבים.

2. תקפיאו! גם בחורף

כולנו יודעים שאוכל שמכינים בבית בריא ומזין יותר מאוכל שמזמינים ממסעדות, אבל זו לא תמיד משימה פשוטה. אם גם לכם אין כוח לבשל מדי יום, ובינינו למי יש, אפשר להכין סיר גדול של מרק או תבשיל (במיוחד עכשיו בחורף) ולהקפיא חלק ממנו למנות קטנות. זה יחסוך לכם זמן בישולים כל ערב, ויאפשר לכם לגוון במזון שאתם מגישים לשולחן ולא לאכול את אותה מנה כמה ימים ברציפות

ילד אוכל יוגורט. ShutterStock
ארוחת בוקר קלה לילדים תעשה את ההבדל/ShutterStock

3. תאכלו במודעות

יותר מדי אנשים מוצאים את עצמם אוכלים מול מסך המחשב בעבודה. ימי העבודה לחוצים, ואצל חלק מהאנשים ארוחת הצוהריים היא לא חלק מהלו"ז. וחבל. נסו להקדיש זמן לארוחת צוהריים ביומן שלכם, וגם אם לא הצלחתם למצוא מספיק זמן, נסו לאכול אותה בריכוז ולא תוך כדי גלילה בפיד.

4. גם ארוחה זריזה יכולה להיות מזינה מאוד

לא חייבים להשקיע הרבה זמן בכל ארוחה, וגם ארוחה זריזה יכולה להיות מזינה, בריאה וטעימה ממש כמו ארוחה שלמה. ארוחה פשוטה כמו צנימים עם אבוקדו וביצה קשה מכילה את כל אבות המזון והיא מושלמת כארוחת בוקר, ערב או ארוחת ביניים. גם קערת בריאות של יוגורט עם שיבולת שועל ופרי טרי תעניק לגוף שלכם את כל מה שצריך, בלי הרבה ממאמץ.

5. ארוחת בוקר לילדים בלי מאמץ

הבוקר של משפחות רבות מתחיל בצורה כאוטית, כשצריך לארגן את כל הילדים לגנים ולבתי הספר ועל הדרך להתארגן לעבודה. למרות התמונות היפות באינסטגרם, למעטים יש זמן להכין לילדים פנקייקים מושקעים על הבוקר. במקום זה, אפשר לשלוח אותם עם בוקר בקטנה מזין וטעים שיחזיק אותם שבעים עד הארוחה הבאה.

6. תקלו על עצמכם גם בארוחת ערב

מה להכין לארוחת ערב היא שאלה שעוברת במוחם של כל ההורים, כמעט מדי יום. ואנחנו פה להגיד להם שיש לא מעט מאכלים מזינים שלוקח בדיוק דקה להכין. לדוגמא, דייסת שיבולת שועל, שמכינים עם חלב ופרי ומכילה את כל אבות המזון, טוסטים מלחם מלא וגבינה, ואפילו ביצים קשות שהכנו בסיר מבעוד מועד והגשנו עם גבינות וירקות.

בשיתוף דנונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully