Primary Advertiser

רעבים פתאום באמצע היום? הנה דברים שכדאי לכם לאכול

בשיתוף דנונה

7.12.2020 / 8:00

זה קורה לכולנו, ימים עמוסים ולו"ז צפוף מסיחים את דעתנו עד שהרעב שלנו תובע מענה כאן ועכשיו - הנה כמה אפשרויות קלות ומספקות שיצילו אתכם ברגע האמת. הטריקים שאתם חייבים להכיר כדי לא לעלות במשקל

אגוזים ותמרים. ShutterStock
תמרים ואגוזים הם פתרון מצוין/ShutterStock

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הימים האלה שהם כל כך עמוסים וצפופים שאנחנו לא תמיד בקשב לעצמנו ולגוף שלנו. אין לנו זמן לתכנן את הארוחות שלנו כמו שאנחנו אוהבים, ואז פתאום זה קורה. הרעב תוקף אותנו בבת אחת ואנחנו פשוט חייבים משהו - כאן ועכשיו.

במצב כזה אנחנו כבר בסוג של מצוקה, ואין לנו סבלנות לחשוב יותר מדי או לעבוד קשה מדי כדי שהמשהו הזה יהיה גם בריא ומזין. ברגעים האלה הכי קל להתפתות לאיזו פחמימה ריקה או משהו מתוק, אבל בחירה כזאת רק תגרום לנו להיות שוב רעבים בעוד זמן קצר. בדיוק לרגעים כאלה כדאי להכין מין שורט ליסט קטן בראש למצבי רעב פתאומיים, עם כמה אפשרויות למאכלים טובים, מספקים, בריאים וגם זריזים. כאלה שקל לחטוף ולאכול גם תוך כדי תנועה, בלי יותר מדי עבודה:

יוגורט פאוץ' - יוגורט מכיל חלבון, סידן וחומצות אמינו, ללא תוספת סוכר לבן מוסף ואחוז השומן בו נמוך (עד 4% שומן). אם אתם יודעים שלפניכם יום עמוס ואין לכם זמן לשבת לארוחת בוקר, קחו אתכם לדרך "בוקר בקטנה" שירגיע את הבטן עד לארוחה הבאה.

חטיפי אנרגיה על בסיס דגנים - חטיפי דגנים למיניהם יכולים לשמש כארוחת ביניים משביעה. הקפידו לבחור בחטיף שאין בו תכולת סוכר גבוהה ועשוי מדגנים מלאים, שיספקו לכם שובע לאורך זמן. אתם יכולים לבחור בגרסה קנויה, או להכין חטיף דגנים בעצמכם.

עוגיות טחינה - טחינה היא מקור לשומנים טובים, ברזל וסידן. עוגיות טחינה יכולות להיות נשנוש טוב ומתוק ומספק ליד שתייה חמה, . לטחינה יש מתיקות טבעית, ולכן אין צורך להוסיף לעוגיות הטחינה הרבה סוכר.

אישה אוכלת יוגורט. ShutterStock
רעבים? קחו יוגורט/ShutterStock

כריך עם אבוקדו - אבוקדו מכיל שומנים טובים צוותו אותו לשתי פרוסות של לחם מלא ותקבלו ארוחה קלילה, מזינה ומשביעה מאוד.

חצי פיתה עם חומוס - חומוס מכיל בין השאר חלבון מן הצומח, ויטמינים ,מינרלים בסיבים תזונתיים שתורמים לתחושת השובע. כך שכשזה מגיע לממרחים, הוא כנראה אחת הבחירות הטובות שאתם יכולים לעשות.

תמרים ואגוזים - עוד פתרון לאוהבי המתוק הוא שילוב של תמר עם שקדים, או שני תמרים ממולאים באגוז מלך. גם תקבלו פלאשבק לילדות מהביקורים אצל סבא וסבתא וגם תזכרו כמה טעימה היא פשטות לפעמים.

חטיף אפוי - חטיפים מתויגים אצלנו בראש כפינוק קצת מושחת, אבל האמת היא שקיים כיום שפע של חטיפים שיכולים לשמש כארוחת ביניים טובה. בחרו בחטיף אפוי (ולא מטוגן) ועדיף כזה שאינו מכיל כמות גבוהה של נתרן או של סוכר.

ירקות בייבי - כשאתם רעבים ורוצים לאכול כמה שיותר מהר ובריא, סביר להניח שתפסלו את אופציית הסלט די על הסף. למי יש כוח להתחיל לחתוך ירקות, וזה בטח לא מתאים מחוץ לבית. בדיוק לסיטואציה הזאת נולדו ירקות הבייבי - קטנים, טעימים, פריכים וקלים לנשיאה בקופסה קטנה או שקית. לשלוף ולנשנש בעת הצורך.

כוס מיץ תפוזים סחוט - כשאתם צריכים למלא את המצברים, זה לא חייב להיות דווקא עם אוכל. גם כוס של מיץ תפוזים סחוט טבעי יכולה לעשות את העבודה - היא מכילה סוכרים שיכולים להטעין אותנו באנרגיה והמון ויטמין C שכיף לצרוך בחורף

בשיתוף דנונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully