Primary Advertiser

למאכל הזה יש כמה תכונות שהופכות אותו לפלא אמיתי

בשיתוף דנונה

13.1.2021 / 8:00

יוגורט הוא אחד המאכלים הכי נפוצים במקרר הישראלי, ובצדק - יש בו שילוב תכונות שהופך אותו לבחירה מזינה במיוחד. הנה כמה דברים שלא ידעתם עליו

אישה אוכלת יוגורט. ShutterStock
פלא אמיתי. אישה אוכלת יוגורט/ShutterStock

הרבה אנשים אוהבים לשלב יוגורט בתזונה היומית שלנו, אבל האם ידעתם מה הופך את המאכל המאוד יומיומי הזו לבחירה מצוינת הנה כמה תכונות מפתיעות על יוגורט.

1. יוגורט מכיל רק שני רכיבים

הרבה אנשים שמקפידים על תזונה נוהגים להציץ בסימון התזונתי של המאכלים שהם קונים. יש כאלה שגם קוראים את רשימת הרכיבים של המוצרים, ולרוב יעדיפו מספר רכיבים קטן, והכי חשוב ברור. ובכן, ביוגורט לבן יש שני רכיבים בלבד - חלב וחיידקי מחמצת, וזה יתרון משמעותי. ביוגורט, החיידקים הטובים נשארים חיים כי יש להם תנאי מחייה מושלמים - רמת חמיצות אידאלית ואת האוכל שהם הכי אוהבים - סוכר החלב, לקטוז. כך שלמעשה יוגורט הוא מעין "בית מלון" לחיידקים ידידותיים.

2. שפע של סידן

כולנו יודעים שצריכת סידן חשובה לכולנו, וביוגורט יש המון סידן. למעשה, ביוגורט הכי קטן יש כרבע מהצריכה היומית הממוצעת המומלצת של סידן.

יוגורט. shutterstock, ShutterStock
שפע של סידן וחלבון איכותי/ShutterStock, shutterstock

3. חלבון איכותי

חלבון הוא רכיב תזונה חשוב למבוגרים ולילדים כאחד. יוגורט הוא מקור לחלבון איכותי משום שהוא מכיל את כל חומצות האמינו, ומבוסס על חלבוני מי גבינה וקזאין.

4. חשיפה לטעמים ומרקמים

יש לא מעט ילדים שמתקשים להתרגל לטעם הטבעי של יוגורט, בעיקר אלו שלא נחשפו אליו בשלב מוקדם של חייהם. אבל גם כאן יש פתרון - יוגורט דנונה בפאוץ' - בוקר בקטנה - הוא דרך ללמד ילדים לאכול וליהנות מיוגורט. מדובר בשילוב של חווית אכילה, ערכים תזונתיים וחשיפה לטעם חדש.

5. פתרון מזין לארוחה בדרך

לאור העולם העמוס ורווי הגירויים שאנחנו חיים בו - אין ספק שמדובר בערך אמיתי. אחד היתרונות הגדולים של יוגורט הוא שאתם יכולים לקחת אותו אתכם לדרך לעבודה, או לילד שקם מאוחר מדי לדרך לבית הספר, כדי שישמש כארוחה קלילה אך מזינה, כזו שסוגרת פינה עד הארוחה הבאה.

בשיתוף דנונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully