Primary Advertiser

טיפ 5: הדרכים שיעזרו לכם לפתוח את הבוקר עם חיוך

בשיתוף דנונה

5.1.2020 / 8:00

בין אם אתם מאלה שמזנקים מהמיטה או שאתם מעדיפים עוד כמה דקות של התכרבלות, לכולם חשוב להתחיל את היום כמו שצריך. אבל איך עושים את זה? אספנו לכם כמה טיפים מעולים

אישה פותחת וילון בבוקר. ShutterStock
הכניסו את השמש לבית/ShutterStock

בואו נודה באמת, יש שני סוגי אנשים בעולם: אלה שאוהבים לקום בבוקר, ואלה שקצת פחות. אבל לא משנה באיזה צד של המפה אתם נמצאים, בטח גם אתם שמחים לפתוח כל בוקר עם חיוך עד כמה שניתן.

חיוך על הבוקר נותן לנו אנרגיות להתחיל את היום כמו שצריך והופך את השעות הבאות להרבה יותר נעימות. אז בין אם אתם מהאנשים שמזנקים מהמיטה כדי להתחיל את היום שלכם ובין אם אתם מאלו שמעדיפים עוד כמה רגעים של כרבול בשמיכה, כדאי שתקראו את הכתבה הזו - הנה חמש דרכים שיעזרו לכם להתחיל את היום עם חיוך על הפנים.

1) אם יש לך שמש:

אור השמש, שנכנס אלינו הביתה דרך החלונות והווילונות, הוא דרך נהדרת להתחיל את היום. הוא טבעי ובריא, מעניק לנו כוחות, מעלים את החושך של הלילה ומעורר את הגוף. לכן, גם אם אתם נהנים לישון בחושך מוחלט, ברגע שהתעוררתם, פתחו מעט את התריסים ותנו לשמש להיכנס ולשטוף לכם את הבית.

2) בצעו מתיחות:

הגוף שלכם לא ממש נמצא בתנועה במהלך הלילה וגם אם אתם מהמתגלגלים במיטה, הרי שעדיין ישנתם זה עתה והאנרגיות שלכם לא בשיאן. לא סתם אנחנו כל הזמן שומעים על מתיחות במיטה או לצדה כדרך מצוינת לפתוח את היום עם חיוך - זה באמת מומלץ ובאמת עובד. לא צריך להגזים, רק "להתניע" קצת את הידיים והרגליים.

אישה אוכלת יוגורט. ShutterStock
אין יותר טוב מיוגורט על הבוקר/ShutterStock

3) אכלו יוגורט:

ליוגורט יש המון תכונות טובות הוא מורכב רק מחלב וחיידקי מחמצת ידידותיים, הוא מלא בסידן וחלבון איכותי וכמובן, הוא טעים ומפנק. את היוגורט, שייתן לכם חיוך וכוח להמשך הבוקר, אפשר לאכול ממש בקלות, עם "בוקר בקטנה" של דנונה, שמגיע בפאוץ' ויגלה לכם מיד מהו הפלא של היוגורט.

4) השתדלו להימנע ממסכים:

רגע אחרי שהתעוררנו, כולנו רצים לבדוק את הסמארטפון שלנו, לראות מה קרה במהלך הלילה, האם מישהו שלח לנו הודעה, מה החדשות, מי העלה משהו לאינסטוש וכו'. אחרים מדליקים טלוויזיה כדי לראות את אחת מתכניות הבוקר. הסקרנות מובנת, אבל גם גורמת לכם להתחיל את היום מהר מדי. למה שלא תקחו עוד כמה דקות לנשום, לאכול ארוחת בוקר כמו שצריך, ברוגע וכיף? זה יעלה לכם חיוך על השפתיים ומשם, הכל כבר יכול להתנהל בקצב גבוה כרגיל.

5) דברו עם הילדים:

הריצות של הבוקר, כשמנסים להכין את כולם לגן או לבית הספר, ואת עצמכם לעוד יום עבודה, יכולות לגרום לנו להיות מותשים עוד לפני שהתעוררנו כמו שצריך. רוצים להעלות חיוך? עצרו לכמה דקות ותיהנו מבני המשפחה שלכם, רגע לפני שכל אחד הולך לדרכו להמשך היום. תשאלו את הילדים על משהו מצחיק שקרה אתמול, או משהו שהם רוצים לעשות היום. שתפו אותם בעצמכם ותראו שכולם הרבה יותר שמחים על הבוקר.

בשיתוף דנונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully